Saturday, August 14, 2010

Saya Tak ada Adik Perempuan Tapi

serious apa saya tak ada adik perempuan cuma ada Alif D Handsome Boy giler kalah putera raja ahhahaha...betul nih ....tapi yg amat membanggakan bila saya ada adik sepupu yg sangat2 sporting...abes semua cerita luar dan dalam dia tahu..ops, bukan semua dalam tahu eh..Izyan jgn propa ok....

anyway, memperkenalkan adik sepupuku yg lagi hot nak terbakar dum dum dum (drum roll please) Dayah d Gorgeous Lady wah tetiba blog ku sudah bertukar menjadi blog publisiti eh, mentang2 lah tuan empunya badan nih PR Practitioner .....sebagai penghargan dari saya..saya ingin mengurniakan darjah kebesaran kepada Dayah yg membawa pangkat paling kanan dalam hidup ku..kira kalau Kak yan nak kahwin dayah jadi kak Yan punya bridesmaid lah eh.. (bila nak kahwin Izyan??ayah sila jawab ) thanks dayah coz dgr cerita2 kak yan, walaupon mcm susah nak percaya tapi sebab nak ambik hati kak yan dan menghormati yg tua (ceh baru nak ngaku tua apa), Dayah sudi nak mendengar kan....dan sokong Kak Yan nih..(ok, Kak Yan up lagi duit raya Dayah..rasuah apa) nasib baik tadi dayah angkat phone kalau x..kak yan dah x tahu nak cerita kat sapa cerita yg hot giler mendidih nih, tunggu masa sedikit jer lagi yer fans nnt saya cerita kat korang plak ok ( sejak bila awak ada fans izyan? xper 8 org pon alhamdulillah apa, dari xada kan, saya menghargai semua fans saya, up lagi duit raya yeah!!)...

wedding along, tgh terserempak ngn Mr.Big maybe...

ok, dah mengantuk nih, esok nak puasa yang yok..eh silap puasa betul2 eh..mana ada yang yok betol nih!!! Annur pon puasa penuh apa....

Love,
Izyan Ismail

p/s: korang dah buat kuih raya??saya and mama nak cari oven baru nak buat sendiri..maklumlah, mama cakap anak dara dia yg "menghilang" 10 tahun dulu dah ada kat rumah, so bersemangatlah nak buat kuih raya..OK mama, anything for u

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails