Tuesday, September 28, 2010

Mood nak berKonvo...





(sila play lagu Glee cast -The Only Exception untuk ambil mood baca entry nih)

ziera, puteri tunggal, zikri stopaz...

sekarang pesta konvo di UTM, so saya dengan penuh sifat setiakawan yang tidak berbelah bahagi dengan penuh tawadhuk, ikhlas, dan kasih sayang yang teramat sangat kepada ziera Anuar my beloved ex Dormmate Pujeng 7 SAMURA ..dengan ziera nih banyak kisah suka duka 2 tahun satu dorm dengan dia, sampai sekarang pun sama..rahsia jangan cakaplah banyak sangat rahsia kitorang nih (teenagers secret shhhh) hehehehe dan Mr. Zikri Stopaz my beloved ex classmate merangkap study group dan geng gossip menggossip ..kantoi orang lain semua belajar kita sibuk gossip jer...selalu belajar add math dengan stopaz maklumlah add math nih memang saya terror sangat sampai dah tahap pegang kertas exam dah tahu jawapan dia belum lagi tengok soalan kan, dah tahu jawapan hahahaha, boleh berangan sama2 bila besar nanti nak jadi apa, apa plan, ok ini rahsia kerajaan .....so, saya telah pergi ke konvo mereka pagi tadi.,......

berpeluh-peluh parking nih..siap berebut-rebut parking dengan ada pakcik nih...pakcik, minta maaf yer xdapat tunjukkan jadi seorang bakal menantu yang solehah....muahahaha...terus reject lah kalau awak dah ambil parking dia....call ziera...cakap jauhlah nak pergi Dewan tuh...sekali jalan xjauh lah...kalau kt UiTM lagi jauh eh...siap parent kena naik bus lagi taw....dah macam rombongan ke Konvo plak kan...cari-cari ziera jumpa....yeah!!! dan alamak, lupa nak bagi bunga...sebelum jumpa Ziera, dah terserempak ngn Zikri Stopaz nih....awak, dah grad sopaz terharunya saya....ahahhaha dah macam drama plak panas-panas terik nih.....ok sorry kawan-kawan, saya terlupa nak beli bunga serious nih...(SILA CLAIM HADIAH ANDA BILA DATANG KONVO SAYA OK)...

ziera with her medal....

ziera, dapat pingat Anugerah Dekan cantik plak tuh...ok special request to UiTM, pleaseeee boleh x yang dapat 1st Class Hons dapat pingat macam tuh...sangat2 cantik ok....pleaseeeee thanks UiTM love u muuaaaahhhhhh ..kalau bab membodek memang number wahid eh...

Congratulations for both of you, all the best ok...actually main2 jer ajak datang my konvo tuh kalau free datanglah...saya datang pon sebab rumah saya dekat dengan UTM kan....

Love,
Izyan Ismail
P/S: dah ada feel nak konvo nih..xsabar2 sei yeah!!!!!!!!! this November ok, and my parent will attend the konvo lagi lah best kan....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails