Monday, October 4, 2010

kambing bakar yang pandai menggoda...


kambing bakar sangat pandai menggoda...lagi sekali saya cakap SANGAT....kalah lelaki-lelaki yang di dunia ini yer...setiap kali saya ke open house Mesti ada kambing bakar....belum sampai lagi kat tempat open house..bau Abang Kambing yang sanyat menyelerakan..the way his flirt me make me very unconscious and out of mind..they are very irresistible ....ok sila lempang saya sekarang...muhahahahha...tap serious saya memang peminat kambing bakar no wahid yer...even kalau gi mapley..lagi2 Pelita mesti ambil nasi ngn kari kambing cincang..wah meleleh nih.....

Tapi..apakan daya setelah digoda...dan puteri tunggal nih makan apa jadi???boomm...wah nak menangis lah....kat open hose rumah mak sal, makan 2 Pinggan Kambing bakar and 1 T-Bone stew kambing....sangat banyak eh ...asyraf dah cakap, jangan makan kambing banyak sangat nanti panas...tapi nak buat macam mana kambing tuh goda aku lah huhuhu....2 hari xdapat tidur ..panas nyer....sampai hati Abang Kambing buat macam nih...menci menci menci...dah kita break ok....mulai sekarang xnak sentuh or makan awak lagi....tapi kalau pandai goda amik sikit jer...itu pon 1 keping jer...T_T..nampak sangat xtahan digoda..xtahan digoda oleh kambing yer..tapi masih Ice Queen for guys...

Love,
Izyan Ismail
P/S: kalau pergi dengan acap mesti xdapat lah sentuh Kambing kat open house kan....huhuhu...xper untuk kebaikan...acap, jom racing.....hahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails