Sunday, October 10, 2010

Persandingan Melayu di Istana Kayangan - Dr.Sheikh and Dr.Halina

pre-wedding picture...very classy

mesti korang dah tengok kan majlis resepsi wedding Dr.Sheikh and Dr.Halina..sangat2 cantik...saya dah pernah jumpa Dr.Sheikh dia memang handsome and friendly..penting yer friendly...dia akan melayan all his fans...sangat down to earth...and Dr.Halina pon saya tengok sangat cantik and friendly..terbukti bila kat Nona , ada video Dr.Halina xpakai make up masa kerja...natural beauty..that we call BEAUTY WITH THE BRAIN....tolonglah jadi perempuan yang cantik luar dan dalam..ini kalau cantik tapi kosong ..just tayang muka buat apa....membazir nikmat Allah...

saya sangat suka dengan baju Dr.Halina direka oleh Cosry...cantik macam more to Jawa lah..because Cosry form Jakarta....overall simple but beauty....the theme sangat menarik persandingan melayu di kayangan....cantik gak tema melayu klasik nih...nanti nak tiru yang ada bacaan selawat ..sangat mengasyikkan...acap boleh plak nak request buat tema seksi kureng kau..terjojol mata mak mertua aku kot nanti.....

ini soalan kontroversi kenapa Dr.Sheikh pilih Dr.halina dan bukan saya.....ok sila jangan terjun bangunan yer or muntah darah baca entri ini...suka hati I lah dah blog I...nak berangan 1 minit pon xboleh ker??
perbezaan Izyan Ismail dan Dr.Halina
1. beliau adalah seorang Doktor...paham x??
2. beliau sanggup tunggu 8 tahun..Izyan sanggup ker berkorban??
3. beliau sangat berani untuk berkhidmat bersama dengan Dr.Sheikh di war country...kau sanggup ker?? tengok darah pon pengsan...
4. beliau mahu ramai anak...kau pon dengar orang bersalin dah berkerut muka takut macam apa jer...
5. beliau sangat cantik...natural beauty..kau pon kena pakai make up...cuma ada iras Arab jer lah Izyan nih..bukan saya cakap eh..orang lain yang cakap...

ok cukup 5 perbezaan yang sangat ketara...so perempuan di sana and of course perempuan di sini gak sila terima kenyataan yer...ahahhaha kan dah ketawa evil....Dr.Halina ,u can be my idol...Fad pon siap pergi nikah Dr.Sheikh and Dr.Halina lagi eh....salam 2 kali plak tuh...dia pon cakap both of them cantik and very friendly....saya doakan Dr.Sheikh and Dr.Halina bahagia di dunia dan akhirat amin....

gambar saya ngn Dr.Sheikh dah hilang...waaaa T_T....cuma ada kat friendster and hard copy..soft copy ilek..mana entah..my darling semua nak tengok bolehlah klik kat link nih eh....kalau korang nak tengok gambar saya ngn Dr.Sheikh 2 tahun yang lepas ehhehehe...

Friendster - IZYAN nUR QaSEH's Photos - highly inspirition....: "sweet memory.."

Love,
Izyan Ismail
P/S: korang janganlah nak ketawa saya buat perbezaan tuh..nih kira terima kenyataan lah..heheheh ...the wedding for me look very Classy and educated....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails